sâmbătă, septembrie 05, 2009

Vine scoala

Nu stiu cati dintre voi sunteti asa fericit ca si mine ca vine in sfarsit scoala \:D/.Abea astept sami revad colegii , si bineinteles colegele :> dar mai les sa fac cunostinta cu noile colege .Sincer sa fiu imi e dor si de profesori(nu de toti ;) ). Stiu ca e o chestie ciudata:in timpul anului deabea asteptam vacantza dar aqma:-?? parca as vrea sa treaca uimitor de repede saptamana asta si sa fiu din nou in iubitul CNL Alexandru Odobescu
Oare cati dintre colegii mei nu isi doresc lucru asta? va astept la comentarii pe cei care nu vreti sa inceapa scoala
Dar nu aici vreau sa ajung.Vreau sa va descriu cum e viatza prin Odo.MARFA, nu se poate descrie altfel.Dc? simplu :pentru ca sunt elevi de treaba , sa nu maui vb de profesori(cel putin cei pe care ii aveam pana acum),pt ca ne simtim bine la ore,pt ca exista o ambianta placuta pt ca e Odo ;)
Deci mai sant 8 zile si incepe distractia \:D/

8 comentarii:

  1. Bine tuuu Alex!
    Sunt foarte de acord cu tine...abia ashtept sa ma plimb iar prin scoala... ;););)

    RăspundețiȘtergere
  2. odobescu ii cel mai tare...wow...chiar mai avem putin si din nou la scoala...soooper...singurul lucru care ma enerveaza e ca vin fufele alea(scuze de expresie si scuze daca am jignit pe cineva dar eu asta simt la momentul asta pentru ca imi pleaca colegii cu care nu prea am avut ocazia sa discut anul care a trecut si imi pare rau pentru ca am gandit acele lucruri despre ei...se stiu ei...nu e nevoie sa dau nume. deci chiar imi pare rau...sincer...). ma rog sper sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. auziti credeti ca ramanem in aceeasi clasa in care ne-am sufocat =)) anul trecut? :-?

    RăspundețiȘtergere
  4. deci sunt d acord..k andreea...fufeeex(((((


    futu-leee:((


    aolo

    tre sa-mi cumpar sabie:)))

    posibil s invatam in

    fac:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca bine zici!Ce dracu,vara ne prajim ca niste cartofi si iarna stam cu genuchii in gura! (maricaandreea93)
    Da,da...cum zici tu,colegii sunt de treaba,ai dreptate...din punctul meu de vedere doar atat, colegii si cat de cat lumea e mai cu bun simt, restul,doar infatuati,snobi si ipocriti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa ma lamureasca si pe mine cineva,va rog!Cum sunt tipele noi?

    RăspundețiȘtergere
  7. g0dFather cn stie cunasote7 septembrie 2009 la 15:26

    zicetic a alea sunt fufe si nuj ce....ba frate mor cand va aud.....sa dea sfnatus a va intelegeti bine cu aia noi veniti ca sa mor de nu va injur, stiti voi cum sunt cei care vin acu? pai daca nu ar fi bine sa va abtineti parerea mea, ca poate o sa vedeti ca sunt de treaba si dupa cand va zic " ete ce ai zis acu 1 saptamana de ei" o sa ziceti cine eu?:O nu cred ca am scris eu asta :-J ..... am avut ocazia sa vb cu 1 din cele 2 noi venite si din ce am vb pe mess e de treaba ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. g0dFather cn stie cunasote stiu cn esti
    si ai dreptate
    nici eu nu intelg dc le judecati inaite sa le cunoasteti

    RăspundețiȘtergere