marți, octombrie 27, 2009

ca sa vezi

asa cum o parte din voi stiti,in vitza mea sa schimbat ceva.aceasta schimbare am hotarato eu nimeni nu ma influentzat etc:-@.a fost ceva de genu"de buna voie si nesilit de nimeni".dar se pare ca anumite persoane cretine,invidioase si poate [de fapt mai mult ca sigur] lipsite de creier nu sunt de acord cu aceasta schimbare.
deja au inceput anumite persoane sami spuna ca nu am facut alegerea buna[:-@] si tot tacamul.pt aceste persoane am si eu o mica intrebare:-CE DRACU AVETI FRATE CU VIATA MEA?daca nu aveti tupeul sami spuneti in fata ce aveti de spus,macar taceti din gura si nu mai puneti alte persoane sa vorbeasca cu mine.


PS.pt cea/cele care au dat ID meu unei anumite persoane.Vreau sa stii ca o sa aflu cine esti si daca acele asa zise colege ale mele sunt si ele implicate,o sa o patiti rau d tot


PS2.nu o sa renunt la Lore pt ca vreti voi

3 comentarii:

  1. alex stai linistit!!!!
    asa va fii mereu!!!!
    invidia.....
    dar daca tu o iubesti atunci nu te poate obliga nimeni sa renunti la ea!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. e calma ma frend
    stop being paranoic ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mah, u incearca sa te calmezi , ca bine zice Alexandra, si nu lua si u in serios toate vorbele....daca inteleg eu bine ce ai vr u sa zici, sa sti o rana doare si dupa ce se vindeca...sper ca intelegi....

    Si stai calm ca nu vrea nimeni (din cate stiu eu ) sa se bage intre tine si Lore...

    Serios, te ambalezi degeaba...

    RăspundețiȘtergere