miercuri, noiembrie 11, 2009

Asa frumoasa

citesc pe un blog anumit blog al unui prieten despre fericire si ma intreb oare pt mine ce inseamna fericirea?:-?
pai mie imi trebuie un singur lucru ca sa fiu fericit,si poate alte cateva lucruri secundare care sa definitiveze fericirea
pai eu am nevoie in primul rand de ea:X[~blue eyes:X] ca sa ma simt bine si implinit >:D<,
apoi am nevoie de prietenii mei d la XD cu care rad,cu care ma simt bine oricat d prost dispus as fii.
ca pentru o completare pt fericirea mea mai e nevoie d un singur lucru:acela este sa ii fac pe cei apropiati sa zambeasca sau macar sa isi schimbe starea de plictiseala sa se simta si ei bine[si azi (nr 11.11.2009) cred ca va placut sa radeti cu mine;)]
hai ca vam lasat ca stiu ca e greu sa cititi atat d mult

:*[~blue eyes:X]

6 comentarii:

  1. cu tine sau de tine ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. cn tzi-a dat cu Anonim a pus o intrebare inteligenta =))
    e bine dak u simti nevoia sa faci pe toti sa rada
    mai treci si pe la mn ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. oricat de nefericiti am fii intr-o zi tot se gaseste unu sa ne ridice moralul la toti :)))
    tu esti unu dintre aceia care fac acest lucru intr-un fel sau altu ;)
    :) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mah, fericirea e relativa...e exact ceea ce te face sa nu iti mai doresti altceva...;)

    Cat despre partea cu rasul, mah, alexandra~tradatoarea~ daca nu se muta, ar fi stiut mai bine :))...

    Pai , ce sa mai zic...pe langa faptul ca nu gasesc nici un banc bun pe care sa nu-l sti...si ca nu exista pauza in care sa ne distram toata gasca ....you're damm good in making people feel good and cheering them up ;)

    RăspundețiȘtergere